Поширені питання та відповіді
Ми пропонуємо тільки сертифіковану та оригінальну продукцію, оскільки ми офіційний дистрибьютор Hilma Biocare на території Україні
Ми ретельно перевіряємо кожен товар, перш ніж він з’явиться у нашому асортименті, оскільки для нас важливо, щоб ви отримували найкращий результат.
Для вашої впевненості ви завжди можете перевірити автентичність препаратів за спеціальним кодом на офіційному сайті ТУТ.
Ми також радимо ознайомитися з відгуками інших покупців про продукцію, щоб зробити обґрунтований вибір. Ми впевнені в якості наших товарів і гарантуємо їхню справжність!
Упаковки продукції Hilma Biocare дуже ретельно перевіряється та контролюється на кожному етапі виробнитства на дистрибуції. Якщо продукцію було доставлено без упаковки або з пошкодженною упаковкою, то це найбільш ймовірно, що її було пошкодженно під час доставки. Зв’яжіться с зами через форму Контакти якщо у вас залишились питання.
Промо-код – це спецільне кодове слово, за допомогою якого ви можете оформити замовлення зі знижкою! Щоб використати промо-код, застосуйте його під час оформлення замовлення на сторінці заповнення данних.
Дія промо-коду розповсюджується на всі види товарів. Знайти його можна в нашому телеграм каналі @hilmabiocare_ukraine або від нашого офіційного представника (ним може бути кожен, навіть ваш тренер)
Ми дуже ретельно перевіряємо кожне замовлення перед його відправкою до наших клієнтів. Але не можна не враховувати людський фактор, через який можуть статися помилки. Якщо ваше замовлення виконано не повністю або присутні зайві товари, то будь ласка зверніться до нашої підтримки, через форму Контакти
В Україні під заборону потрапляють лише 2 препарати, які ми не реалізуємо:
- Метандіенон
- Нандролон
Ознайомитись зі статтею з цього приводу можна ТУТ.
Щодо інших товарів, то замовити їх можна без обмежень, крім ситації, коли Вам не виповнилось 18 років. Якщо Ви оформляєте замовлення на нашому сайті – Ви тим самим підтверджуєте, що Ви – повнолітні.
Ми працюємо таким чином, щоб не наражати на небезпеку як клієнтів так і нас самих. Роблячи замовлення в нашому магазині, Ви можете бути абсолютно спокійним, оскільки всі дані суворо конфіденційні і за жодних умов не потраплять третім особам. Ми ретельно стежимо за питаннями безпеки нашого магазину і завжди вводимо нові апдейти, які дають нам гарантію спокою.
На даний момент в нас 2 можливості отримати безкоштовну доставку:
- Зробити покупку на сумму більше ніж 3000 грн (без урахування знижок та акційних товарів)
- Після отримання нашого товару, зробити фото або відео у сторіс в інстаграм, та відмітити нас @hilma_biocareukraine
На даний момент в нас 2 можливості отримати безкоштовну доставку:
- Зробити покупку на сумму більше ніж 3000 грн (без урахування знижок та акційних товарів)
- Після отримання нашого товару, зробити фото або відео у сторіс в інстаграм, та відмітити нас @hilma_biocareukraine
Статус Відправлення/Доставки посилки можна перевірити за допомогою ТТН (трекінгового номеру) на сайті або в мобільному додатку Нової Пошти
Якщо Для того, щоб змінити адрессу доставки, після того як ви вже отримали ТТН (трек номер Нової Пошти), вам треба виконати наступні кроки:
- Знайти звій заказ за допомогою ТТН на сайті Нової Пошти або в їх мобільному додатку
- Вибрати пункт “Переадресування”
- Змінити адресу доставки на нову
Якщо у вас залишились питання, пропонуємо подивитись відео-іструкцію як змінити адресу
Терміни доставки залежать від Нової Пошти та часу відправлення замовлення. В середньому Нова Пошта доставляє посилки в продовж 1 – 3 днів з моменту відправки, але майте на увазі, що завжди можуть бути технічні або інші проблеми через що можуть бути затримки.
Також терміни доставки залежать і від вас! Якщо ви зробили замовлення до 12 години дня, та успішно оплатили його (для варіанту оплати з крипто-гаманця), то це наймовірніше, що ваше замовлення буде відправлене сьогодні ж і прийде до вас якнайшвидше.
Якщо Ви не отримали листа з реквізитами на email, то можливі причини та способи рішення наступні:
- Перевірте папку “СПАМ”. Іноді листи з реквізитами потрапляють туди.
- Ви не правильно вказали свій E-mail під час оформлення замовлення.
- Ваша поштовий скринька знаходиться на сервісі mail.ru або yandex.ru які не завжди адекватно реагують на автоматичні повідомлення.
Також ви завджи можете написати нам через форму Контакти, щоб ми вам якнайшвидше відправили реквізити замовлення.
На даний момент на нашому сайті доступні лише 2 варіанти оплати замовлення:
- Оплата при отриманні замовлення у відділенні Нової Пошти (накладенний платіж)
- Оплата замовлення за допомогою крипто-гаманця (знижка -5% – дізнатись більше)
Нажаль поки ми не приймаємо інші види оплати замовлення.
Якщо ви не знаєте як зробити оплату за допомогою крипто-гаманця, то ми для Вас зробили покроковий гайд як створити та користуватись крипто-гаманцем – ТУТ
Ціни на товари у гривні постійно змінюються через волатильність курсу долар, у тому числі в рамках акцій та спецпропозицій. Актуальна та ціна, яка вказана на сайті на даний момент.
Якщо ви вибрали варіант оплати через крипто-гаманець, то ваше замовлення актуальне 24 години після його оформлення. Якщо за цей період ви не встигли зробити оплату – замовлення скасується. Якщо воно всеодно актульне після закинчення терміну резерву, повідомте нас та ми його з радістю активуємо!
Якщо Ви зацікавленні в партнерстві з нами пропонуємо для початку ознайомотись з нами через цю сторінку
Ми пропонуємо:
- Спеціальні ціни для партнерів
- Повний пакет необхідних інструментів та інформації для початку побудови власного бізнесу
- Партнери отримають все необхідне для того, щоб бути задоволеними партнерством
- Правдиве партнерство (ми шукаємо довгострокову співпрацю)
- Будь-які ваші ідеї вітаються
Якщо вас цікавить будь-яка додаткова інформація, просто зв’яжіться з нами через Контакти